lovely friday ♥

äntligen idag är fredag!!

Det är min allra sista veckan som ledigheten, jag börjar allvar på måndag på dagis, det ska bli SKIT kuuul!

jag ser verkligen fram emot till denna dagen som jag ska börja! *toklängtar*
idag sov jag lite lite FÖR länge än det brukar vara, jag sov nästan till 11 idag, skönt faktiskt, bara tog de lugnt idag bara tvättat kläder & lakan..  städat lite och chillat inför tv:n & mös massa med min baloo... 
sen pappa kom hem så vi åkte iväg & handlat mat lite inför gott helg. :)


nu vill jag njuta av sista helg innan jag börjar in på arbetslivet, vaknar varje tidiga morgonar som jag har inte gjort på flera månader, det blir konstigt, men jag hoppas jag kan vända dygnet och vana rutin när jag har börjat jobba.. ;-D men åh jag längtar skitmycket nu...

lovar det gick alldeles för fort att jag får verkligen börja på redan måndag, än det skulle vara spikad den 31 januari, men tack & lov att arbetsförmedlingen fick mej godkännelse och sånt.. nu tänkte jag bara kör på måndag, wowha. jag hoppas chefen uppskattar det att jag fick börja på måndag som hon ville jag skulle börja på måndag, jag måste tacka henne att hon behövde mig!! jag uppskattar det verkligen!!!!


vi ses!




höstas bild...
men vill ha vår nu för fan! kom nu, bort med snö!!!!


Kommentarer
Maliin

Hålla tummar upp åt dig! :D Glad för din skull :) Samma här, vill ha vår här nu!!

2011-01-14 19:33:51
Elina

Sv: Tack :D

2011-01-23 01:39:47  |   http://alonglife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback