god morgon!!

jag vaknade ganska tidigt idag grund av min ögon, det kliade som fan.. känns som nån pinne i ögonen..

och det blev bara mer mer ljusare ute varje dag nu, det märkte jag.. det börjar också bli mörkt lite sent efter kl 4 ungefär.... så våren är på G... äntligen ;-)

nu har jag jobbat ca 2 veckor på dagiset, är stormtrivs där... kände väldigt bra att jobba där, bättre personal, kan samarbeta med dom också och allt...  skulle ha skrivit på anställningsavtalet i torsdags men det blev något struligt med min handläggare så vi får vänta till nästa vecka... är jättetråkigt tycker jag!! chefen vill få de gjort att jag skulle skriva på, men jaja.

jag har jobbat med en tjej i köket också, men nu har hon slutade i fredags, så jag blir mer ansvarig i köket, inköplistan, beställa varor m.m.. men kommer att samarbeta med en person på jobbet så det känns jättebra att få stöd ibland... det blir kul utmaning tycker jag faktiskt, mer självständig och allt.. ;-)

jag insett att jag är inne på vuxenlivet, det känns jävla underbart....  jag har slitit i hela 7 månader att få en jävla ett jobb.... vilket är det INTE lätt att få ett jobb jag kan LOVA.. jag är glad att jag valde dagis än posten.. många tyckte det var klokt beslut.. visst det är det...  jag tänker på framtiden såklart...  toppen toppen...


jaha på tisdag är första febrauri - närmare till alla hjärtans dag... vad ska ni göra då???!!
vi har ingen planer, brukar ta sista minuten eller överraskar han mig? vem vet.. ;-)



bilden: lånad av google...



ciao

Kommentarer
Rosahjärtan- Mamma till Två Guldklimpar

Sv: Den är köpt på Nespressos hemsida. Tror man måste ha en nespressomaskin för att få köpa deras produkter, men kolla in & se! De har ju även en butik i Stockholm bla. Kram

2011-02-04 18:17:02  |   http://rosahjartans.blogg.se/
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Jodå det är lugnt här, förutom att jag börjar bli trött. vad har du haft dig idag?

2011-02-07 21:02:10  |   http://mammaflikkan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback