ett år UTAN dig!

igår blev ett år utan dig, min lilla älskade hopp opp lämnade oss på gården och åkte iväg till nya ägaren, istället för vi åkte och slaktade honom...:/ är glad att ägaren vill ha honom....

jag vet att du har så bra hos nya ägaren du får massa kärlek och allt som du behöver... :) du är en riktigt busfrö vet jag :D

Uppför dig nu ordentligt mot ägaren du... min lilla älskling!!!



bilden är lånad av ägaren som äger till hopp opp.. :)
har ingen bild på honom i datorn så den får duga :)
han har förändrats väldigt mycket när han åkt ifrån oss... :)

visst är han fin nu i verkligenhet? =)
mycket vältränad & riden.. :)



Kommentarer
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

hehe jag är också dålig påatt höra av mig men det är okeej trött som fan bara. hru är det med dig?

2011-01-26 11:24:06  |   http://mammaflikkan.blogg.se/
Maliin

Så fin han är! :)

2011-01-26 18:36:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback