anställningsavtal!

nu är det helt klar med kontrakt, det känns verkligen bra nu, jag får börja 1 mars som 100% tjänst istället för 80%. det känns himla BRABRA!! 

Jag ska köra med nya schema den 1 mars, jag får gå in på barngruppen efter kl 2, det känns himla bra flesta barnskötare jobbar bara 80% och en del är sjuka så det är ganska brist på personal, men det funkar bra ändå vi anpassar varandra, så ingen problem....
längtar till 28 feb då det ska vara klar med nya schema och så..  det blir säkert superbra!


fattar inget att jag går INNE på arbetslivet på ALLVAR, får riktiga lön, jag fattar inget, jag har alltid få bidrag hela i 4 år, nu det är fett riktiga lön...  wow, jag har kämpat hela i 7 månader att få en jäkla bra jobb, jag är glad för det! Det är bra att börja med någonstans, jag är helt öppen på all förslag, jag tar det som det finns!


aja ska gå och kolla på tv m kärlek! ♥

Kommentarer
Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 22:15:35  |   http://smsalåna.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback