jag är kass!

att uppdatera min blogg här, jag vet vet...    (:
jag skriver bara när jag har tid & lust..

nu ska jag försöka uppdatera så ofta jag kan så mina föräldrar kan förfölja mig i vardagar, när vi bor långt ifrån varandra, så dom kan läsa min blogg i vardagar så dom vet hur har jag för det i vardagar.

det har visst hänt några saker, som jag har inte berättat i offentligt än, fortfarande inte än, jag kommer att berätta nästa blogg eller två nästa. vi får se...

ni blir nog ännu mer nyfiken!! ;-) jag säger inte alls nu, utan ni får gärna gissa själva..

det blir tufft nu framöver, jag vet inte hur ska jag hinna att uppdatera blogg så ofta, men jag ska försöka i alla falll.

jag blir ofta trött varje dag efter jobbet, så jag vill bara de ta lugnt och strunta i datan & kolla på tv istället & umgås med min karl såklart..
jag är inte utbränd än, men man vet aldrig, jag får INTE stressa mig, jag är inte stressig än, jag får ofta rast på jobbet så jag kan få ner varv ibland, så jag kan sitta och leka med barn ibland få mig lugna ner istället för att forskuera mig på köket, jag kommer bara in på några avdelningar och gärna leka med barnen ibland, det känns skönt att få flexitid ibland så jag tvingar mig inte alls att tillbaka till köket och fortsätt med mina uppgifter,HAHA.. vill gärna sitta och tillbringa med ungarna i flera timmar. dom är så goa & söta barn!


vill fråga till alla: HAR NI LÄGENHET SOM ÄR UTHYRES i uppsala trakten mer än 6-12 månader? HÖR AV DIG TILL mig.. jag skulle bli glad då!!



puss&kram

motto: glöm igår, lev för idag och be för imorgon (-:

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback