god fortsättning på det nya året...

ja jag har varit tom i huvudet, vet inte vad ska jag skriva om♥...

men jag tänkte att jag skriva lite sammanfattningen under 2010.


♥ planering massor inför studentdagen
♥ studentdagen
♥ student-fest hemma i borlänge
♥ en het sommar
♥ min födelsedag
♥ till tunisien i 1v.
♥ 4 år med kärleken
♥ börja jobba i posten i 1 & ½ månad
♥ julafton
♥ blev sjuk
♥ min farmor blev inlagt i sjukhus, kämpa på, farmor ♥.
♥ nyår
det ser ut min året 2010.

men

2011 har jag stora mål som jag vill få att gjord;

♥ körkort
♥ köpa en bil
♥ bli anställd hos en firma, snaaart.
♥ ta terrängskort (snöskoter)
♥ resa något.
♥ fundera att boka en resa till thailand till 2012.
♥ skaffa en lägenhet
♥ gå ner i vikt, HAHAHA

det är mitt nya mål i alla fall!



god fortsättning.. (:






Kommentarer
Malin

Det låter spännande. :) Hoppas att du bli anställd snart. Jag med! Lycka me allt! <3

2011-01-02 11:10:07
haley

haha sött du skriver :)

2011-01-03 15:21:37  |   http://frujivefalk.blogg.se/
Åsa

Kämpa på pernilla så alla blir bra sen till slut för din del och din framtid :) efter du tog student :) Kram

2011-01-05 06:06:24  |   http://smilesmilesmile.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback