10:e JANUARI

okej okej, jag vet jag är skitkass att uppdatera på blogg..

känner inte alls idé att uppdatera medan jag är hemma i vardagar, så varför skulle jag göra det...
nu uppdaterar jag för att jag vill berätta lite lite glad nyhet ;-)


Jag har fått " praktikplats " på nytt ställe där i Uppsala..  jag börjar den 1/2 som är spikat ;-)
dom har möjlighet att anställa mig senare, men just nu kan dom inte svara på frågan för att dom vet inte hur jag är på jobbet och så så dom vill vänta, men jag ska nog praktiksera i 2 månader, men möjlighet att få förlänga praktik om dom är fortfarande osäker, så förlängas fram till 6 mån max sen dom måste anställa mig lixsom.

och min dövkonsulent i uppsala frågade om jag kan jobba tre olika ställe som om dom behöver mig in som extra personal om någon är sjuka, men jag kommer jobba mest på luthagen, dom har tre olika ställe som egen företaget därför jag kan ställa in, jag tvungen säga ja för jag måste få göra något än bara gå omkring i hemmet, jag är SÅ öppen på alla förslag..
så jag jobbar mest på luthagen, även också kommer till rackarberget & årsta, men blir kul att få prova olika ställe man kan aldrig trötta på ;-) än bara samma ställe jämt.

jag jobbar som " kock , barnskötare , personal " jag vet inte vad ska kalla för ;-p .

jag hoppas verkligen att dom kan anställa mig 100% så jag kan vara trygg med min ekonomi det har varit tuffare än vad jag trodde.. men jag är glad att jag har kämpat i halvår att få ett jobb, men det är bra att börja med praktik först så dom kan innan anställa mig :)

jag är glad... ;-D

jag kommer att uppdatera framöver när jag har börjat jobba på dagis.. ska bli riktigt kul & tuffa utmaningar på dagis..  många barn är säkert busiga ;-)



må gott!





Kommentarer
Maliin

Gör bara ditt bästa! :) Hoppas att de anställa dig efter praktik. :)

2011-01-10 20:51:03
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

ja jag vet hur jag ska hantera min unge och hur jag ska vara en bra mamma

2011-01-12 21:24:05  |   http://mammaflikkan.blogg.se/
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Ja hon sitter själva utan stöd, visst händer det att hon ramlar då och då, men hon är annars skit duktig :)

2011-01-13 12:02:18  |   http://mammaflikkan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback